Regn..!

Fyfan kliver utanför dörren och upptäcker att de regnar, skitväder var för stressad för att vända om och hämta min mössa så håret fick bli lite curly men vad gör man =S
Sovit extremt hårt inatt ett tecken på att man är allmänt utmattad kanske?

Jahaaapp om min framtid för att få lite uppdatering där så beger jag mig till Teneriffa i början av januari.
Fick ett samtal i lördas helt otippat men familjen hade haft kontakt med mig och en till tjej från gbg men efter lite prat familjen emellan har de bestämt sig för att de tyckte de skulle va jättekul om jag kom. Spännande och nervöst nu ere bara börja rå plugga på min spanska.
Innan 6e januari blir de av. Shajses!. kommer kännas lite halvflummigt och de e ju faktiskt bara 2 månader kvar?

PUSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0