Mot solen..

På fredag morgon åker mina föräldrar mot värmen och Lanzarote som sagt. Jag o lillebror håller oss på hemmaplan. Jga har iaf bett Mami att handla en parfym åt mig som jag blev förälskad i när ja va i Cypern nu senast. Min moster gled förbi mig och jag slängde mig över henne för att lukta, jag blev förälskad haha.

Jag är så gott som förskyld så nu är de mig det är synd om. =(...undrar vems fel de kan vara men vi kom överens om att det är Saras fel HAHA hon var sjuk först sedan blev Adam sjuk och ja nu har de vandrat vidare till mig helt enkelt. Hoppas de e en snabb förskylning.

Idag ska jag inhandla mat med Mami inför veckan som ensamstående med lillebror haha.

image85

Parfymen ska bli min!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0