Min tisdag...

Va kul på jobbet blev de endel skratt ör mig skulle gissa på att ja var endel övertrött =) men visst hände de lite sjuka saker under dagens gång som gjorde att man skrattade mer än vanligt =)..

Efter jobbet gled jag på stan en stund med min kollega för att kolla på lite saker till hennes nya lya som säkerligen kommer bli fint :D. Efter de gled jag till Roy för att kolla läget och där var de folksamling på grabbar haha men de va kul vissa man inte sett på ett tag så.

Seeeeeen hahaha blev de till att möta Adam o glida runt med honom kul som vanligt ska möta upp han sen då ja slutat jobbet med. Me So Happy!!

Nu ere tid för lite frukost typ ;)

Tjoooo!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0