Influensa spruta..


Japp de ska ja ta idag fick ja reda på imorse av en kollega, fyfan för sprutor och ja hoppas de inte blir nå komplikationer för man kan tydligen bli sjuk efter man tagit den. Komiskt att man tar en spruta för att hålla sig frisk och biverkningen e att man kan bli dålig? men men hoppas mitt dåliga immunförsvar klarar de :)

Jag är trött trött idag blev inte många timmars sömn inatt inte. A kom och hämtade mig så gick vi o hyrde film så vi kollade på "Them" och drack vin o snacka, filmen var väl inte världsklass skulle väl ja säga. Men en trevlig kväll var de, var dock inte hemma förrän halv 2 och somna väl vid 2 lr nåt. Klockan ringde 05.40. USCH.

Tack vare att en kollega ska flytta hemmifrån har ja fått känsla för att sitta och kolla inredningar på hemnet.se
haha vill också flyttaaaa men de får vänta tills ja kommer hem :) måste iväg nu.

So Damn Tierd, ikväll blire en till långpromenad som i förrgår. får se om de blir en promenad till Jakan igen lr om de blir nån annan destination denna gång. :) är lite tröttare än vad jag var sist men ska försöka :)

Kallt o jävligt är de nu.

Chauu chauuu chauuu....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0