Helgen!!

 



det var då lite bilder från min lördagskväll!=). Helt jättebra..Sara kom hit så tog vi en drink och sedan hamna vi på PG himmla kul o träffa tjejerna sådär. Sen blev det villan med grabbarna och Adam! =)

Denna dag då haha chillerill på hög nivå. Adam och jag kollade fula klipp på nätet och lyssna på musik o slappa bara. Målade roliga bilder på Sara lyckades han även göra så jag hade magknip av allt skratt. Sedan begav vi oss till pizzerian för att få i oss lite mat så mötte sara där och det blev en varsin sallad (förutom för adam han banga). Saras halsduk blev dekorerad med pizzabröd haha såg relativt kul ut faktiskt. Efter pizzerian gled adam vidare till lillen och sara och jag hem till mig för att kolla film. Vi matchade min mamma lagom som skulle handla så fick henne o köpa med sig glass och hallon vi värmde. Sen kom Adam tillbaka och joinade oss haha det var chillerill det med måste jag säga att även en söndag kan va kul =)

Nu ska jag så gott som sova!

Sleep tight allihopa!!
Muah*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0