yo.

                      
Love You Sugar!


                          yo.   Em

Bilder från Lördagskvällen... Kvinnan och jag hade kul må jag säga. hahaha. :)

Då var det måndag igen dåra.. sitter här nyduschad efter att ha tränat och sen druckigt Glögg med mottti..gott gott..de e ju trotts allt snart JUL vilket det absolut inte känns som. Jag är inte änns klar med alla julklappar har några små saker kvar att ordna men tar väl en sväng förbi stan imorn efter att jag varit på kurs i Farsta.. det är ju ändå på vägen hem så lika bra att få det gjort. Kanske blir att jag hamnar i jakan efter för att följa med Em när hon ska styra upp sin tatuering =D får se vad tiden räcker till helt enkelt.

men nu ska ja torka håret o lugna enr nerverna så jag kanske kan få sova något inatt så man håller sig vaken imorn haha kan ju vara bra :P

Sov så gott allihopa i kylan!

//Zandriii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0