Hola hola!

mööörkt ute.. ville bara påpeka det =)

lagom till helgen kommer jag vara sjuk känner jag på mig konstig i kroppen o som ja nämnt tidigare e halsen som sandpapper skitjobbigt på kvällarna när man ska sova...Idag fick jag beröm av chefen min att han tyckte ja var duktig att han varit ute och tjuvlyssnat på mig ibland :P så det kändes lite bra att höra.

min dag idag hoppas jag ser ut som att jag får träffa lilla sjuka mallan haha stackarn feber o grejer..

men nu ska ja prata vidare ligger på 83 samtal på 1 och en halv timme de e väl rätt bra jobbat ändå??

byee byee // C-Vitamin :)


Kommentarer
malinita

Myspys trots jag var sjuk :)
och lite goda pannkisar blev det ocksa.. hehe

puss

2006-12-14 @ 20:17:12
URL: http://hernandez.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Cvitamin

.One Love.

RSS 2.0